utorak, 22. srpnja 2008.

Kujtime nga Medreseja e femrave në Tetovë

Kujtime nga Medreseja e femrave në Tetovë

A thua ?! A thua. ecëm hapave të jetës nëpër katër vite, katër dimra, katër pranvera dhe katër vera? Dhe nga adoleshent u rritëm u poqëm u skalitëm e u mësuam? Po mundimet e kësaj cope të jetës nuk na gjunjëzuan, ishim kaherë të luhatshëm por s'u thyem.
Ashtu kryelartë çaluam, vrapuam por kurrë nuk u penguam. Katër vite, katër sprova, katër copëza jete dhe katër suksese. Sa mallëngjim, sa prekje, sa gëzim, sa ethe sa suksese.
Po kush jemi ne tani ?? Mos jemi ende të papjekur ?! Nuk e dijë, por e di se portretet tona flasin dhe do flasin se kemi qenë dhe jemi brezi i cili ka ditur të ballafaqohet me betejat e së keqes dhe sot e vërteton këtë, pasi një shoqëri e mrekullueshme pati zanafillen ne këtë medrese..
Ishte përkrahja e mbështetja shoqërore që lehtësonte çdo situatë të ndërlikuar e të vështirë, që shtonte argëtimin e zbavitjet. E tash jemi maturante, na presin shumë provime të reja, ndër ta edhe ai i dhënies së matures më i dashuri për ne. Të jemi të gatshme t`ia falim gabimet njera tjetres, kështu do të ndjehemi më mirë dhe më të lumtura. Të jemi krenare, të guximshme, dhe më të guximshme, pasi jeta na ofron një sfidë për të provuar guximin..
Koha kërkon më shumë se shumë, të paktën të shkojmë bashkë me të se nuk e dijmë se çka ka pergaditur jeta për ne, por të sigurt se pas vetes po lëmë përjetimet e kujtimet më të ëmbla që do ti bartim në zemrat tona e do na ndjekin në çdo hap të jetës e do mbasin të skalitura gjithmon..
Me ose pa dashje erdhi fundi, më shtatori nuk do të simbolizoj hapjen e dyerve të shkollës për të na pritur plot gjallëri e buzëqeshje. Medreses e momenteve të kaluara bashkë po u themi LAMTUMIR. PAQË, PËRGËZIME SUKSESE .

Nga: Hafsa XHEMAILI (maturante ne medresen e femrave ne Tetovë)

Nema komentara: